Esther-en-Renée.reismee.nl

Aankomst in suriname

Hoi allemaal,

We zijn gister veilig geland in Suriname. Het was een goede vlucht met een klein beetje vertraging. Toen we uit het vliegtuig stapte had het net geregend. Maar wel een lekker temperatuurtje. Na de douane hebben we onze koffers gepakt dat duurde door Esther heel lang haha. Toen zijn we naar de ontvangsthal gelopen en daar stond onze contactpersoon Chicko. Het was nog een uurtje rijden naar Paramaribo maar de tijd vloog om want we hebben heel veel kunnen zien van de natuur en de leuke gekleurde huisjes. Daarna hebben we een paar boodschapjes gedaan. Toen zijn we naar ons appartementencomplex gereden, hier hebben ze ons appartement aangewezen, hebben we nog wat gedronken en zijn we gaan slapen want het was een lange dag (we waren Nederlandse tijd 23:30 aangekomen bij ons appartement). Onze contact persoon zou om 8:15 komen, dat klinkt vroeg maar we waren om 3:00 al klaar wakker (dat is 7:00 Nederlandse tijd). Toen Chicko er eindelijk was hebben we nog wat dingen gereld voor ons visum. Het regende ondertussen al heel de dag. Toen heeft Chicko ons weer afgezet bij ons appartement. Daarna zijn we naar de markt gelopen, dat was nog was nog wel een half uurtje lopen. Daar hebben we ons avondeten gekocht en nu zitten we lekker te chillen in ons appartement. En is het nog steeds niet gestopt met regenen. Chicko vertelde vandaag dat zo’n regenbui als vandaag maar 2 a 3 keer in het jaar voorkomt.

Groetjes Esther en Renée

Truus & Paul

Nou dan hebben jullie nog max. 2 van deze regenbuien tegoed. Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en
de weg al beginnen te vinden. Is het appartement naar jullie zin (foto ?)? Hebben jullie lekkere dingen gekocht om te eten?
En hoe is onze Chico?
Groetjes en alvast een fijn weekend in Paramaribo.

leen

gelukkig zijn jullie goed aangekomen.
en gaan jullie nu genieten ondanks de regen.

Mirjam, Henk en Nolan

Hoi Renee en Esther,
Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen in Paramaribo!
Een goede, leuke, gezellige en mooie tijd gewenst!

Annemieke

De foto's staan er goed op. Leuk om mee te lezen. Fijne avond samen

Wiebren en Annemieke

En in Nederland komt de zon lekker door ????
Geniet er maar van. Als het droog wordt is de natuur wel weer op zn mooist!

Loes

Fijn dat de reis goed is verlopen.
Jammer van de regen maar straks verlang je er misschien naar. Ha ha.
Een fijne tijd gewenst

Yvette

Meteen een goede eerste kennismaking, ik hoor het al! Leuk om jullie te kunnen volgen via deze blog. Succes met acclimatiseren en het bijkomen van de jetlag! From ???????? with love

Nikki

Heel veel plezier en succes gewenst. Geniet van elk moment want het vliegt sneller voorbij dan je ooit zou denken! Tot over een half jaartje! xx

Eric Smeets

Dames, maak er een hele fijne tijd van en vóóral....heel veel genieten.

John en Annie

Al veel indrukken gehad in korte tijd.
Geniet er volop van,en tussendoor ook wat opsteken voor jullie studie.
Groeten uit Het zonnige Tegelen

Tjeu

Jullie gaan letterlijk van de regen in de drup. Maar na regen, komt zonneschijn.Geniet van jullie verblijf in Suriname. Grrrrrrrr Tjeu

Angelique

Heel veel plezier, vul jullie rugzak maar flink vol met mooie ervaringen!

Marion

Nou zo te lezen en te zien hebben jullie een top tijd , en nog heel veel maanden te gaan.
Dus genieten dames!